måndag 2 juli 2012

En bra dag

I dag har mat och motion funkat bra. Inga utsvävningar förutom ett glas rose nu i kväll men det har jag "råd" med :-) 
Tog en promenad med stavarna nu ikväll men fy va tråkigt det är med prommisar! Vill ju springa men jag tror inte min kropp är i så god form så jag skulle fixa att springa två dagar i rad.
Det går ju så långsamt och det känns inte som att jag "tar ut mig".
Fiskorvarna sover hos mormor och morfar eftersom Hampus är där så i morgon bitti är jag helt ensam. Tror jag ska ta mig en joggare på förmiddagen. Kanske intervaller..... men det är så jobbigt :-) Fast då får jag ju "ta ut mig" ;-)
Blir det skapligt väder blir det sen bad på dagen.

Idag var vi halvskapligt väder så vi tog en tur till Hedesunda och hamnade på Sandsnäs och åt glass. Naturligtvis blev det mulet när vi kom dit.... Men pluttarna tyckte det var mysigt. Det behövs inte så mycket för att de ska vara nöjda.

Ha en finfin afton!
Kramen

Inga kommentarer: