måndag 28 november 2011

Tjohoo!

Det är så mycket roligt på G nu så jag blir alldeles lycklig!
För det första är julen i antågande och bara julpyntet i sig gör ju att man blir glad. En hel del kul på gång och i helgen fick vi alldeles, alldeles, ALLDELES underbara nyheter som jag återkommer om när tiden är inne. Obs! Jag är inte gravid ;-)

Enda smolket i bägaren är att jag lämnar familia hemma nästa vecka när jag drar till Stockholm. Trots att det bara är en natt så känns det. Dessutom är jag helt solo, känner ju inte en enda människa. Men utbildningen är fullbokad så jag lär ju knappast bli ensam där =0) Sover hon kusin Elin så jag får träffa henne lite grann oxå.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och ett stycke banan. Sen..... a-lagsträff.

Kram Lisa

1 kommentar:

Gitsan sa...

Vad kul att få åka iväg en sväng till storstan ;)