onsdag 1 september 2010

Lightvecka

så känns det. Jobbade måndag, var ledigJag igår och jobbar resten av veckan. Nu är onsdagen snart slut och då är det liksom bara torsdag och fredag kvar. Skönt!

I måndags startade Zumban här i Färnbo. Snacka om succé! Det var säkert 70 pers där. Helt galet. Så många har det då aldrig varit när vi gått i Sandviken. Såååå otroligt kul. Jag tror att de flesta tyckte det var kul.
I går tog jag en joggingtur. Tänkte ta en promme men när Amanda undrade om jag skulle springa länge så kom jag på att en joggintur skulle vara skönt. Så så fick det bli....
Satsar på Zumba idag igen, i Hedesunda. Ska bara fixa barnvakt först för Mattias ska ut och fiska..
KÄnner mig ganska rutten som tränar mest hela tiden. Kvällarna går liksom åt till barnnattning och träning. Det blir inte så värst mycket sambotid men ska nog försöka hejda mig lite. HAr ju en hel del arbete som oxå måste göras även på kvällstid. Det får nog bli morgonmotion...
Den här veckan kör jag dock hårt på eftersom jag blir själv i helgen för Mattias åker till Skåne på Tractorpulling...... Blir inte så mycket träning för mig med andra ord.

Inga kommentarer: