fredag 10 september 2010

Fredag...

Underbara dag. Fullt ös på jobbet på fredagar men det brukar gå himla fort då.
Idag drar vi till Sandviken efter jobb. Lite shopping och restaurangbesök. Amanda är redan där. Hon sov hos mormor och morfar och skulle åka in idag mitt på dan och åka lite karusell. Det är nån höstmarknad där inne.
I morgon ska Amanda få åka på bio med sin mor och far. Prinsessan Lillifee. Hon kommer bli överlycklig. Hon har pratat om filmen ända sen i somras och nu har den äntligen premiär.
Vi åker in på 13-bion och sen på kvällen ska vi fira Markus, Mattias bror, som fyllde år i veckan.
Söndag ska jag bara "chilla" som de säger här på högstadiet =)

Veckans minus bidde 0,4. Inte helt nöjd men jag antar att det "ska" gå lite trögare så här innan målgång. Har dock skött mig väldigt bra den här veckan och "höftfettet" har försvunnit kan jag se. Der är skönt när man SER förändringarna.

Ha en finfin helg.
Lisa

Inga kommentarer: