torsdag 16 september 2010

Torsdag...

.... och sen är det fredag, igen.... Så himla skönt. Men jag älskar mitt jobb. Det är helt galet så roligt jag har på det här stället.

Tjuvvägde mig i morse, blir ett minus iallafall=) Känns skönt.

Har "hittat" en ny favvofrukost. Har haft lite svårt med frukost, tycker inte om att äta tidigt. Har slängt i mig en knäckemacka och sen har det varit så. Har inte blivit hungrig snabbt men det har känts som att man kanske skulle försöka "öka på" frukosten lite. Så nu kör jag med knäckemack, ett kokt ägg därpå och nån smaskig mjukost, typ skinka eller räkor. Hur gott som helst. I natt när jag inte kunde somna låg jag och längtade efter frukosten =)

Jag har blivit kontaktad och ViktVäktarna och blivit inbjuden till en gruppintervju i Stockholm.... Spännande, men jag vet inte hur jag ska göra. Är väldigt sugen men vet inte hur jag ska få ihop det med jobb och familj. I sådana fall skulle jag kanske gå ner i tid på jobbet och ha en dag i Sandviken eller Gävle och ha flera grupper under den dagen. Men men.... hjärnan går på högvarv kan man säga.
30 september är intervjun. Under två timmar är träffen och man ska göra ett litet framförande under rubriken "Detta engagerar mig". En spännande ämne.

Ja ja, vi får la se. Nu ska jag försöka jobba lite. Är urtrött efter att bara har sovit 3 timmar inatt. Tack och lov så slutar jag halv 2 idag, men då tänkte jag att jag skulle städa lite. Vi får se om orken är med mig.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: