tisdag 23 februari 2010

Zumbaaaaa!

Det är den absolut roligaste träningsformen. MAn blir så himla lycklig och glad så jag önskar det gick att träna varje dag.
Dessutom är ledare, Elvis, riktigt trevlig att titta på=)

Nu har jag 0,5 kg kvar till 30-kilosstrecket, måtte jag fixa det den här veckan. Det skulle vara kul. Fast det verkar som att jag har blivit en vararnnanveckasnedgångare. Varannan vecka dåligt resultat, varannan bra. Får hoppas att det bryts och att det bara blir bra veckor kvar. Men efter det här helgens kalasande ser det mörkt ut.

På torsdag fyller Amanda 4 år. Det är helt sjukt. Det känns som att det var typ ett år sen jag klämde ut henne. Tiden går så fort och blir så stor. Det blev tydligt idag när jag slog i skallen i kökslampan och la av ett rejält skrik och åmande mig ganska högljutt. Då säger Amanda till mig -Sluta skrik så där, det blir inge bätter för det.... Min stora älskling.
Idag har vi förresten varit till Avesta och Hedemora. VAr till Haglöfsbutiken och shoppade ett par nya byxor. Mina favvisar har blivit så stora så det var dags. Det roligste var att jag fick gå från storlek 44 till 40. De kanske är lite tighta men 42-orna var för stora. Då blir det en morot att kämpa på lite till.

Nu ska jag lägga mig. Molly är superförkyld och vägrade somna i kväll. Det slutade med att jag la henne i vagnen, halvt sittande så att det inte blev så tjockt i näsan. Det går liksom inte att få näsdropparna att tränga igenom snoret för det är så tjockt. MAn vet ju själv va otäckt det är att försöka sova med täppt näsa...

Natti natti!

Inga kommentarer: