söndag 7 februari 2010

Helgen är över....

Herregyd va fort den här helgen passerade. Det känns som att jag knappt hann blinka. Hela gårdagen gick åt till att städa vandrarhemmet. Vi var 4 glada själar som tog oss ann dammet och det blev riktigt trevligt där.
Tanken är att jag och "kollega" i utvecklingsgruppen ska driva det tills vi hittar en köpare. Det ska bli spännande att se hur många gäster vi får.
På kvällen tittade vi på Melodifestivalen och käkade ost och kex. Smaskigt!

Idag bidde det en långpromme med Mattias mamma, 30-årstårta hos Henrik och Maria och ädelostfyllda kycklingfilér till middag. Det var riktigt smaskigt, och enkelt......

Veckans minus hamnade på 1,2 kg och det känns otroligt bra. Det blev ju en nolla förra veckan men nu känns det som att jag tog igen det lite. Skönt!

Nu ska jag hoppa i säng. I morgon är det dagisdags igen för Amanda. Molly ska jag lämna hos mormor och morfar. Vi ska ha genomgång av lokalen vi har vandrarhemmet i och jag tror inte hon är så road av det.

Natti!

Inga kommentarer: