torsdag 25 februari 2010

Amanda 4 år!!

Jag kan inte fatta att hon fyller 4 år idag. Det är helt otroligt vad tiden går fort. Idag känns det som att jag mest bara suttit och tittat på henne och förundrats över hur stor och förståndig hon har blivit. Min älskade snuttunge!
Vi har haft besök i tre omgångar idag. På förmiddan kom Jenny och pojkarna på besök. Amanda och William är prima lekare. Planen är att de ska bli ett par när de blir stora =)
På eftermiddan kom mamma och pappa och morfar på besök.
Nu i kväll var Mia och Jocke här och åt tacos och sen kom farmor in och fikade. En himla mysig dag.

I morgon är det vägningsdags.... Jag vill verkligen inte. "Tjuvvägde" mig idag.... Det blir iallafall ett +. Hur mycket återstår att se....
Ja ja, jag får ta igen det efter helgen när jag har festat av mig rikigt.
På lördag bär det av till Bollnäs, hotellliv, Småstadsliv 3 och partaj. Läääängtar! Det ska bli så härligt att få komma iväg ett par dagar och framförallt att få sova en heeel natt. Det har varit så mycket förkylningar nu och strul på nätterna så det känns som att man går i dvala.

1 kommentar:

Sara Englund sa...

Vad kul det är att läsa om din viktresa! jag håller själv på, men efter tre veckors förkylning har jag tappat inspirationen lite...peppande med en sån här blogg! vad duktig du är =)