torsdag 11 februari 2010

Trevlig torsdag

Idag har MAttias varit ledig så vi tog en tur med tjejena till badhuset. Det var riktigt mysigt. Det var vi och ca 10 personer där så vi behövde inte direkt trängas=)
Efter det var vi till American Take Away och åt pizza och tacobuffé.... Det var nog inte så smart men det var förbaskat gott.

Jag har gjort en märklig upptäckt och det är att jag banne mig blir mer och mer missnöjd med min kropp ju fler kilon jag tappar. Låter helvridet men just nu känns det så. Allting blir liksom slappare och slappare. Förr var ju skinnet iallafall "uttänjt" men trots att jag tappat en massa fett så känns det inte som att jag blivit smalare. Har jag kläder på syns det ju inte men idag på badhuset märkte jag verkligen av det när man satt där i bikini. VAlkarna försvinner ju inte.... Det känns för jävligt och jag tror inte att de ca 10 kg jag har kvar kan råda bot på det. Usch, jag som vill bli smal och fast. Inte smal och slapp......
Efter badet idag kändes det nästan som att jag lika gärna kan ge upp men det ska jag banne mig inte för jag orkar ju så himla mycket mer nu. Innan viktnedgången hatade jag tex att vara ute med Amanda och leka i snön, åka pulka osv. Det var helt enkelt för jobbigt. Men nu går det ju som en dans =)
JAg får väl kämpa på och fjäska lite för Mattias så kanske jag kan få en liten hudborttagningspresent när jag fyller år;-)

Nä uppryckning Lisa!!!!!! Ut med dig innan solen går ner för dagen!!!!!

Inga kommentarer: