onsdag 17 februari 2010

Kalasförberedelser

.... ja de kommer dra mig i viktfördärvet. MÅste ju smaka av alla kakaor jag bakar..... Dessutom blev det en semla igår och idag var jag med svärmor på lite vis och kåseriunderhållning och där bjöds det på stora smörbullar och jag tog en.... Fy fy! Men gott var det =)

Helgen blir ett enda långt kalajsande i dagarna två. På lördagen firar vi Amanda med släkten, på söndag eftermiddag kommer några av hennes kompisar och på kvällen ska vi fira kusinbarnet Karin. Antar att alla bonuspoints kommer gå åt och lite till.

Är väldigt orolig för fredagens vägning eftersom jag har misskött mig så mycket den här veckan men jag får vara glad om jag står kvar på samma vikt iallafall.

Nu ska jag titta på skidsprinten. Mamma berättade att vi är släkt med Emil Jönsson så då blev det ännu roligare att titta på skidåkning. Jag tror det är så att Jönsson fick alla skidgener och jag fick inga alls.....

Inga kommentarer: