tisdag 24 november 2015

Frukost eller inte frukost?

Det här med frukost är ett gissel för mig.
Tycker inte om att äta frukost på vardagarna, det är alldeles för tidigt för mig. Kroppen har inte kommit igång och det smakar inte bra.
På helgerna sitter jag gärna läääänge och äter. Mycket ;0)

Favvofrukost


De vardagsmornar jag äter frukost blir jag oftast hungrig i 10-11-tiden. Om jag bara dricker kaffe till frukost känner jag ingen hungern alls.....
Så det är nog bäst att skippa frukost. Hunger gör mig okoncentrerad......

I går hämtade vi soffan.
Såååååå fin, och skön. Kommer kunna sova många timmar i den ;0)
För tillfället står den åt helt fel håll mitt i rummet  men det blev i alla fall mycket trevligare än innan. De gamla sofforna är utflyttade i uterummet och väntar på att säljas. Ska bara tvätta all klädsel först.

Idag blir det långdag på jobbet. Vi har Öppet hus och uppmärksammar skolans olika byggnader som firar olika "födelsedagar".  17,30 är sluttiden........
Som kompensation tar vi jullov en dag tidigare. Längtar!

Kram på er!

Inga kommentarer: