måndag 15 december 2014

Uäk!

Jag hoppar in en snabbis och talar om att jag för tillfället är världens sämsta LCHF:are. Fusk hela tiden så snart ser jag väl ut som en ballong. Känner mig iallafall som en sådan.
Har precis vräkt i mig en chokladbit från Anthon Berg, var ju med en i Glossyboxen. Jag som brukar kunna stå över.
I helgen blev det fusk fast det inte skulle bli det. Var över till Dan och Amelie och Amelie lurade i mig choklad som påstods vara mörk choklad. Det var det också men inte så där mörk som jag måste äta för att inte "goes banana".....
Hamnade till och med ett par svängar i Amandas godispåse och popcornskålen.
Får leva på fettkaffe den här veckan för att mota tillbaka sockerdemonerna.....

Kan också tillägga att jag antagligen är den mest sura, tvära och "lea" människan som går i ett par skor. Kanske borde vistas på andra ställen än mitt ibland människor...... Det är tur man har lite social kometens så det går att hålla band på sig ;0)

Men snart är det jullov och då ska jag gå med ett leende i tre veckor.

Det händer positiva saker också men idag har jag en gnälldag, så då får det bli ett gnällinlägg.
Tar det positiva en annan dag.....

Kram!

Inga kommentarer: