tisdag 16 december 2014

Lite positivare idag

Jag ska försöka skriva ett lite positivare inlägg idag.
Jag har faktiskt en lista över saker som känns positiva:

  • Amanda är frisk efter en envis förkylning.
  • Mollys förkylning stannade av och har vänt åter.
  • Vi har varit på två underbara Luciatåg. Det ena var Mollys sista på Lingonbacken. Känns jättesorgligt.....
  • Vi har varit och tittat på tjejernas dansuppvisning. Man blir ju alldeles rörd! De var så duktiga!
  • Vi har umgåtts med vänner och familj.
  • Jag har köpt de flesta julklapparna.
  • Jag tror att det blir en bra jul trots att en livslång tradition tyvärr kommer brytas.
  • Jag ska till gymmet med Cecilia i morgon.
  • Vi har bokat en stuga i fjällen under nyårsveckan.
  • Jag har snart jullov!!!!!!!!
Se där! Jag är inte så värst gnällig ändå! ;0)
Dagen har varit mycket bättre idag än igår. 
Vi har julpysslat hela dagen. Det är så mysigt att ha ett litet gäng för sig själv, lyssna på julmusik och pyssla. 
På eftermiddagen var det adventsfika på fritids så jag och Molly var dit och fikade med Amanda.

I morgon är det innebandyturnering och jag förutsätter att vi i personalen vinner ;0) Jag hoppas jag har alla kroppsdelar i behåll när dagen är slut.

Kram på er!

Inga kommentarer: