lördag 10 december 2011

Tillbaka till verkligheten.

Fy fasen vilka härliga dagar jag hade i Stockholm. Jag tror jag aldrig har skrattat och haft så kul på flera år. Gick med ett leende hela dagar och Steve Boedt, som höll i det hela, bjöd verkligen på sig själv och var hur charmig som helst. Har lärt mig så otroligt mycket nytt och är skitglad över att jag vågade anmäla mig och åka iväg på det här. Det är verkligen inte likt mig att göra nått sånt här :-)
Har precis beställt en ny högtalare, som kostar liiiite för mycket pengar, till mina kommande pass. Nu har jag bestämt mig för att jag verkligen måste köra igång med en grupp efter nyår. Har lånat skolans högtalare hittills men det är lite för dålig "kräm" i den. Jag hoppas den blir bra. Tog hjälp av Mattias som är en högtalarnörd så då kan jag skylla på honom om det blir dåligt ;-)

I helgen är Norrlandssläkten här på besök. Morfar fyller 90 år på måndag och vi ska fira honom i morgon, söndag. Det blir mysigt.
90 år är banne mig många år. Jag hoppas jag blir så gammal jag med, och att jag får behålla hälsa. Morfar är ganska pigg. Han har ont i sina ben men i huvudet är det absolut inga brister, inte senil för 5 öre.

Kusin Cecilia sov här i natt och Amanda och Molly har varit såååå lyckliga. Hon bjuder verkligen till och barn älskar henne.
Idag var vi till Kräbäck för Pia skulle fota tjejerna. Shit, det är verkligen inte lätt. Amanda är som mig, kan abslout inte slappna av framför kameran. Jag höll mig på övervåningen så fick Pia och Cecilia sköta om det där. Jag installerade några program på deras dator istället :-) Hade jag varit med hade de bara stått och dragit i mig.
När de var färdiga ville Pia fotografera mig........ För det första så var jag inte "tillredd" för ett "photoshoot", klev typ direkt ur sängen och åkte dit. Och för det andra så HATAR jag att stå framför kameran. Hon skulle maila över bilderna sen. Gah! Jag våndas!

På eftermiddagen var vi på Julmarknad på bruket. Det var jättemysigt!

Mattias gick och la sig tidigt i kväll, jobbat många många timmar nu när snön har kommit. Ska in tidigt i morgon bitti och sanda.
Själv har jag suttit här och lyssnat på låtar jag kan använda på Zumban. Har hitta massa härlig musik och fick med mig en hel del från utbildningen. Sen är det en hel del jobb att "bryta ner" dem och sen lägga till steg och koreografi. Men roooligt!

Nu ska jag hoppa i säng. 90-årskalas i morgon..... Kanske lite Zuuuumba på förmiddagen.

Good night!

Inga kommentarer: