torsdag 15 december 2011

Julstämning...... not!

Jag undrar när den riktiga julstämningen ska infinna sig. Dagarna går i ett sprutt och jag känner att jag aldrig hinner ta in nån stämning. Den senaste veckan har vi inte ens ätit middag ihop HELA familjen, vi har liksom ätit i skift. Och inte kommer det blir nån gemensam middag förrän tidigast lördag.....
Julkalendern har vi missat hela veckan så idag när vi kommer hem får vi ha Tjuvarnas jul-maraton så vi hinner komma ikapp.

Det var så här jag inte ville att det skulle bli under december. Det är ju då man ska sitta i lugn och ro och bara njuta, lukta och äta :-)
På tisdag jobbar jag sista dagen, kanske den rätta julfeelingen kan infinna sig efter det. Sen är vi lediga i 3 långa härliga veckor. Då ska vi bara njuuuuuta av att vara lediga.

Kram Lisa

Inga kommentarer: