torsdag 3 juni 2010

I morgon är det dags....

då bär det av mot Spanien. Det känns riktigt bra nu faktiskt. Gråter inte så fort jag tänker på resan utan nu ser jag bara fram emot den. Det är skönt. Fast i morgon när jag lämnar tjejerna hos mamma och pappa kommer det nog trilla en och annan tår men jag får ta det när jag lämnat dem. Det är ju lite dumt att stå och gråta inför dem när jag ska lämna dem. Snacka om att de måste tro att jag ska iväg på nått hemskt i sådana fall =)

I morgon är det även dags för vägning. "Tjuvvägde" mig i morse och skulle den vikten stämma så ska jag ha gått ner 6 hg. Känns som att det måste vara nått fel eftersom det blev 2,2 kg förra veckan. i morgon kanske det pekar på ett plus istället. Men ingen blir gladare än jag om jag har gått ner 6 hg. 1 hg känns till och med ok med tanke på förra veckan.

Tog en joggingtur runt skogen idag. Det är ca 4 km men jag höll på att dö! Trodde lungorna skulle krascha! Det var en ganska obehaglig och klibbig värme då så jag skyller på det =) Men jag tog mig runt!!!

Nu ska jag ta en sista titt i resväskan. Den är ganska lätt den här gången. 4 dagar kräver inte så mycket packning men det är ändå den stora resväskan som plockats fram. Måste nog köpa mig en ny, en lättviktare. Väskan i sig vägen ca 6 kg!!!! Galet! Det är ju bättre att kunna lägga kilona på packning är "emballage".

Kram på er!

Inga kommentarer: