söndag 20 juni 2010

Ett plus!

Inte kul, det blev 4 hg upp i fredags. Hade det visserligen på känn efter att ha ätit riktigt illa i dagarna fyra. Fredag till måndag gick i osundhetens tecken men sen gick det bättre men då var väl skadan redan skedd.
Har inte rört på mig särskilt mycket heller. HAr blivit kanonförkyld. Har inte rört på mig på jättelänge och det verkar vara en seg j*vel som satt sig i öron, näsa och hals. Får väl försöka äta nyttigt istället.

I går var det dags för bröllop och satans så vackert det var. Fast man blir ju lite smått påmind om att man själv aldrig kommer bli gift.... För det första kostar det så förbaskat mycket och för det andra så vet jag inte om jag skulle klara av att vara en så offentlig person. Alla släktingar, vänner och bekanta som bara tittar på oss när vi ska försöka stappla in i kyrkan. Nej, ska vi gifta oss får det bli på en vacker sandstrand med palmer som enda skydd mot solen. Det känns som att det är mer min grej. Mattias däremot är mer åt festhållet.
Ja ja, det lär väl aldrig bli av ändå =) Har det funkat i 11 år går det väl i 11 år till.

I augusti får vi däremot gå på bröllop och det längtar jag till. Det ska bli så kul. Letar kläder för fulla muggar. hittade en jättefin i fredags men jag blev tveksam och nu har jag gått hela helgen och ångrat mig så jag måste nog åka och köpa den iallafall. Veligast i kommun kan man säga att jag är.

Ha det!

Inga kommentarer: