torsdag 10 december 2009

Ok, idag har jag äntligen varit på Vikt Väktarmöte. Det var intressant så nu känner jag mig lite smått peppad. Men jag har en känsla av att december kommer gå i plusets tecken. MEn jag kanske kanske kan hålla mig liiiiite mer om jag nu har lite nya direktiv att hålla mig till.

Iallafall så körde jag raka vägen till MAX och köpte ett Originalmål.... Ha ha, det kändes som att jag ville äta det sista med rubb och stubb så det blev pommes och dipsås till. Mådde allvarligt talat inte bra efteråt.

I kväll har mammen och pappen varit här och fikat. Åt både lussebulle och peppis. Men i morgon.... då smäller det!!! Kanske...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj skriver du en blog, det visste jag inte, kul!Vad e det som smäller?? Nyfiken i en strut
Kram kusin vitamin

Lisa sa...

Det är "ta tag i vikten"-musklerna som kommer smälla till. Hi hi.