fredag 30 september 2016

Fridayayayay!

Men vad var det som hände?!
Det blev visst fredag igen! Helt galet.
Har iiiingen aning om var den här veckan tog vägen.
Eller jo, jag vet. Måndag-onsdag har gått åt till jobb och kvällsaktiviteter. I går kväll var det sååååå underbart att bara få vara hemma och försöka få undan alla grejer som vi släpat fram under veckan och lämpat på första bästa plats.
Mattias for på "tömma mulltoa"-resa till Ljungdalen, jag och tjejerna mös hemma med tända ljus. Det var inte dumt.

Idag blir det en mysig fredag med mina ettor. Vi ska åka till Sandviken och se en teater. Det ska bli kul att göra något annat än hänga på skolan.

Hörr´ni, jag har gett mig in i något som jag inte riktigt vet hur jag ska reda ut. Tackade nej till jobberbjudandet som "Läslyftledare". Visste inte vad jag skulle göra avkall på.

Nu kom ett annat erbjudande, dock inte inom skolans värld utan inom hälsovärlden.
Jag har "råkat" tacka ja till att gå en utbildning till ledare i Bodypump........
I december ska jag ner till Stockholm på en tvådagars utbildning.



Det känns spännande och skrämmande. Ja, ni ser ju själva på bilden. De som är ledare är antagligen jäkligt fit! Och så kommer jag.......

Nu har jag 2½ månad på mig att jobba på min egen styrka innan utbildningen. Det gäller att inte göra avkliv från planen min "pt" lagt upp. 
Måste meddela honom min tokiga idé så han kan lägga en "bli stark fort"-plan :0) 

Nu ska här roddas barn! Varje morgon är ett lotteri. Ska det gå bra eller inte......

Kram!

2 kommentarer:

Pernilla Be sa...

Modigt att anmäla dig till en utbildning som bodypumpinstruktör! Nu måste du ju som sagt ”visa upp dig” och det är ibland nyttigt. Som instruktör blir man peppad av att peppa tycker jag. Fast det var många år sedan jag ledde gympa så minns jag känslan :)

kram, pernilla be

Unknown sa...

Hej kära svenska vänner
Jag lyckades få en kredit i synnerhet för en summa av $ 40.000 till Madame Mariana DAUBINE förhållandena är bra och läget för återbetalning. Detta är verkligen allvarligt räntan är 03%. Om du behöver också en kredit, det vueillez kontakt genom att skicka meddelande på sin e-postadress så att hon kan hjälpa dig. Här är hans e-postadress: marianadaubine@gmail.com