tisdag 28 april 2015

Gaaaah!

Nu är det så där mycket i skallen igen!!!!!
Egentligen borde det inte vara det! Men hjärnan och kroppen lever sitt eget liv och jag kan inte påverka det!

Jobbet - med allt vad det innebär. Nytt arbetsområde och jag tror jag tog mig vatten över huvudet. Men det är bara att ro det i land.....
Oroar mig över kommande organisation (för min egen del, inte för barnens del.....) samt allt det jag känner att jag nog inte kommer hinna under den här terminen....

Har en del jag känner att jag vill göra här hemma.

Våra stackars barn som ännu inte fått ha sina barnkalas...... Amanda fyllde år i februari =0(  

Det faktum att vi åker till Österrike nästa vecka och ska göra en massa olika aktiviteter.
Hur ska jag packa?????????? Skidåkning, spaa, vandring, koncentrationsläger, finmiddag, shopping...... Ska bli galet kul men packningen är mitt problem. Bara en sån sak kan göra mig stressad.
Dessutom känner jag mig lite under isen eftersom vi lämnar tjejerna hemma när vi åker iväg. Det blir från onsdag kväll till måndag morgon.......
Alldeles för länge för den här mamman men jag vet att de kommer ha det hur bra som helst under dessa dagar. Det är bara mitt hjärta och mitt dåliga samvete som ska ställa till det.....

Hoppas på att kunna få rätsida på i alla fall en punkt idag så jag kan släppa det. Sen får jag djupandas och försöka hitta andra tankar att fokusera på.

Nu ska jag iallafall iväg och jobba.

Kram!

Inga kommentarer: