fredag 8 augusti 2014

Sommar!

Den här sommaren går till världshistorien!  Sol och bad i STORA mängder. Det är EXAKT så det ska vara på sommaren.
Vi har verkligen haft det härligt och jag kommer definitivt le lite extra när jag tänker på den.
Kikade på alla bilder från sommaren och blev nästan gråtfärdig. Vill tillbaka till ALLT!
Snart är det dock dags för jobb igen. Det är därför det råkade bli ett blogginlägg. Kunde inte somna för jobbtankarna kryper inpå.
Dessutom har jag en morfar som ligger på sjukhuset med propp i lungan, lunginflammation,  blodförgiftning och hjärtflimmer.
Krutgubben är 92 år och jag förväntar mig inga under men de hade kallat honom för mirakelman idag på sjukhuset.
Fina Frassemorfar'n <3
Så i kväll känns det som att sömnen aldrig kommer anfalla.....
Hoppas ni alla har haft det härligt i sommar och fått nya krafter inför hösten.
Kramen!

Inga kommentarer: