måndag 25 oktober 2010

Ooootroligt!

Det blev ett hejdundrande minus i fredags, -1,3 kg. Det kändes väldigt bra och jag ska njuta så länge det varar för i helgen blev det verkligen inte hälsosamt. Fredagen bli ett plus men det
sk---r jag i nu. Jag ska glädja mig åt att det inte helt har tagit stopp=)

Var på galej i helgen, det var dans i Bygdegår´n. Himlans roligt var det men min väska försvann. Lämnade ifrån mig den när jag skulle dansa och när jag skulle hämta den visste hon inte var den var. Dagen efter hittade de den när de var där uppe och städade, bakom ett piano. Det värsta är att jag inte vet om det är jag eller hon som har ställt den där, eller nån helt annan..... Det spelar iofs inte så stor roll men om det var jag innebär det att jag var så full att jag har minnesluckor. Och så full tror jag inte att jag var. Men men, strunt samma, nu är den tillbaka och det är skönt.
Tyvärr hann jag spärra kortet i mobilen så jag kan inte ringa från den, nytt kort kommer idag eller i morgon. det höll på att bli lite problem i morse. Amanda kom in till oss i natt med feber och huvudvärk så jag började klura där mitt i natten hur jag skulle lösa det hela med sjukanmälningar hit och dit. Kom dock fram till att jag skulle höra med pappa om han kunde ha henne idag. Skrev en lapp till Mattias att han skulle ringa pappa i dag klockan 8 och be honom ringa till mig.... Snacka om omständigt.
Pappa kunde ha henne så då slapp jag krånglet att ringa dagis och skolan och jag kunde jobba. Vi får se hur vi löser morgondagen.

Lisa

2 kommentarer:

Annika sa...

Hur mycke ska du försvinna?? Du har ju sån sjuk kontroll, att gå ner i vikt så mycket varje vecka fortfarande är ju helt otroligt!
kram

Lisa sa...

Oj då, har inte sett att du kommenterat.
Just nu är det inga framsteg direkt men jag har ca 3 kg till jag vill bli av med. Sen får det nog räcka. Det är den här förbaskade röven och låren som j#vlas med mig =)