fredag 12 november 2010

Låååång paus i bloggandet

Kanske dags att skärpa till sig lite. Det har varit fullt ös från morgon till kväll nu men jag hoppas på att det börjar lägga sig lite. Massa jobb och sjuka barn är orsaken. Men nu är tjejerna friska och alla omdömen skrivna så då kanske jag kan koncentrera mig lite på annat. Som....mig själv kanske? Skulle behöva en Lisa-dag. Bara göra det JAG vill utan någon som pockar på min uppmärksamhet..... Men den dagen kommer väl den med.

Veckan bjöd på ett minus..... det blev 7 hg back. Det var då bra men det har varit si och så med det där nu. Ena veckan stort minus, sen stilla, uppåt och nu neråt igen... Jag hoppas att jag landat lite nu och att det kan gå att få det att gå ner igen. Har tänkt mig 62 kg som målvikt, 3,1 kg kvar.... Det låter inte mycket men om man ska hålla på och pendla upp och ner så tar det vääääldigt lång tid.

I kväll ska jag i allafall partaja lite. Vi ska ha personalfest och det hoppas jag blir trevligt. Det brukar vara det.
Amanda ska på teater med farmor i kväll. Hon börjar bli stor nu.... Snuppeluppan.... Efter teatern möter de upp farfar och gör ett restaurangbesök. Hur mysigt låter inte det =)

Nu ska jag packa ihop mig och åka till affären och hämta ett paket som ligger där. Det är en fleecefodrad regnjacka till Molly. Dragkedjan på hennes gick sönder så jag köpte en via Tradera. Ville inte slänga ut flera hundra på att köpa ett nytt set eftersom det till våren blir dags att gå upp en storlek.

Ha en trevlig helg och krama om era pappor lite extra på söndag! Jag har köpt en bok till pappa som heter Gubbe - a lovestory. Den beskriver olika slags gubbar, typ mysgubben, surgubben osv. Den blir nog uppskattad :-)

Inga kommentarer: