söndag 13 december 2020

Jag gjorde det!

 Jag nådde mitt mål! 
I går sprang jag 5 km på 29 minuter och 19 sekunder!
Jag kan knappt fatta det.
Trodde på riktigt att jag inte skulle fixa det till jul ens. 
Nu får jag öppna min julklapp på julafton! 
Ingen är gladare än jag.
Dessutom hade jag tappat några hekto till så jag är dessutom 5 kg lättare.
Det bidrar antagligen också till att det går lite snabbare. 
En lättare kropp är enklare att förflytta.

Jag firade mina framgångar i går med en påse choklad av olika slag!
Det var jag värd.

Idag har jag haft en hemmapysseldag och ett "myspass" på 3,5 km.
Det skulle var ett sånt där pass där jag bara skulle luffsa fram.
Men vädret var urtrist så jag ville snabbt bli av med det, så det blev ett bra tempo ändå.

Gråare än så här kan det knappast bli.

Nu stundar en ny arbetsvecka. Men snart, snart, snart är 2 veckors ledighet här! Det ska bli såååååå skönt!



Inga kommentarer: