måndag 6 februari 2017

En helg i soffan

Den här helgen har tillbringats i soffan.....

Kungsberg var inbokat på lördag men jag hostade och hackade så hemskans på natten så det fick bli en hemmadag i stället.
Amanda sov hos Wilma, Molly hade Joline på övernattning och de strålade samman på Slöjdcafé framme i Färnbo så det var lugnt i huset fram till de skulle hämtas.
När tjejerna kom hem var det som att de saknat varandra så de lekte i godan ro med varandra.
Tack för det!

I går var det också en hel del timmar i soffan.
Både för tillfriskning men även för att titta på SM i Rallycross på TV:n.
Alex, som vi liftade med för ett par veckor sedan, var med och tävlade. Det gick väldans bra för honom. Han blev svensk mästare!

På kvällen fick vi mat framme hos mamma och pappa. Brorsan och barnen var där.
Sen blev det inte så mycket mer.....

Nån motion har det då absolut inte blivit. Jo, magmusklerna har fått jobba kan jag lova. Hostan har gett mig ett 6-pack tror jag.

Jag som hade hoppats på en något roligare helg!

Får sikta på nästa helg istället.....

Nu ska jag peta i mig en Ipren och ta mig till jobbet. Måtte förkylningen lämna den här kroppen snart!

Kram på er!

Inga kommentarer: