onsdag 17 mars 2010

Dålig bloggare

Herregud, blir ju aldrig av att skriva!!!
Viktväktandet har verkligen legat i träda men den här veckan känns det som att jag kommit igång igen. Har ätit bra och motionerat varje dag, visserligen är det bara 3 dagar gångna än så länge men det känns som att jag är jäkligt taggad nu. Det är inte många veckor kvar tills vi åker till Cypern och nått kilo till måste jag beta av.

Förra veckan var vi i Ljungdalen med Jenny och Stefan. Alla ungar lämnade vi hemma.
Det var helt underbara dagar. Vi tog det lugnt på dagarna och bara njöt av att kunna göra vad vi ville. Åkte skoter två dagar och slalom en dag.
Slappa mornar med långfrukost i lugn och ro, sköna eftermiddagar/kvällar med bokläsning, bastning, god mat och dryck.... Längtar redan efter nästa resa =)
Amanda och Molly skulle tillbringa en natt med farmor och farfar, två med mormor och morfar och en sista med Mia och Jocke. Det slutade med att farmor/farfar och Mia/Jocke delade på det hela. Morfargubben fick magsjuka så farmor Inger tog semester och var hemma med sina barnbarn. Snacka om att vi har det bra som har anhöriga som ställer upp.

Nu ska jag hoppa i säng. I morgon tror jag att vi ska testa öppna förskolan i Hedesunda.

Natti natt!

Inga kommentarer: