lördag 27 mars 2010

30 kg lättare!!!!

Äntligen har jag gått över 30-kilosstrecket! Trodde aldrig att jag skulle nå dit. Har hela tiden satt upp småmål längs vägen för att det ska kännas någorlunda kul. Om jag hela tiden sett målvikten som enda målet hade jag aldrig fixat det. Men nu är det inte så jättelångt kvar till 65 kg som jag tänkt mig. Skulle vilja ner till 62 men vi får se hur det känns vid 65 =)

Nästa mål är att komma ner under 70 kg före 30 april då vi åker till Cypern. Det skulle vara skönt att se en 6:a först =)

Har kommit igång ganska bra med ett löpprogram. MAn ökar på löptiden lite för varje gång och det funkar skitbra. Körde samma program för 2 år sedan och efter att ha plöjt igenom programmet kunde jag sprinag 5 km obehindrat. Det ska jag fixa nu oxå!!!
Planen är att ta med joggingskorna till Cypern och ta nån joggingtur även där. Jag hoppas att jag har den plin på mig själv.

I kväll ska vi fira Mattias mamma som fyllde 60 i går. Det blir fest i flottarkojan och jag ser fram emot kvällen jättemycket. Tjejerna ska sova hos mamma och pappa. De är redan levererade så vi fick en heldag utan barn idag. Ska iväg till flottarkojan och duka nu på eftermiddan. Efter det ska jag försöka hinna med en springtur och sen hoppas jag på att få sova en stund så man orkar med kvällens partaj.

Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer: