söndag 7 mars 2010

11-årsdag utan sambo...

Idag är det 11 år sedan Mattias och jag blev tillsammans. Trodde aldrig att jag skulle kunna hålla ihop ett förhållande så länge=) men det går ju bra än så länge.
Tyvärr så är han inte hem förrän i natt så nått firande lär det inte bli.
Istället tog jag med mig tjejerna till Valbo för att köpa ett par nya handskar inför fjällresan på onsdag. Det var lättare sagt än gjort, de som fanns kvar kostade typ 600 spänn och det ville jag inte lägga ut. Tillslut hittade jag ett par på ICA Maxi, ha ha ha! Vi får väl se hur bra de är, blir väl blöta på en gång skulle jag tro.
När vi kom hem från vår lilla tripp gick vi ut och skottade av lekstugetaket. Blev lite orolig att den skulle kollapsa.
Växthuset brakade nämligen ihop i går så då tog oron fart.

När vi (Amanda gjorde några tappra försök) skottat klart tog vi en promenad runt bruket. Tjejerna åkte i en varsin pulka. Det var så nära solsken man kunde komma, alldeles vitt och runt nollan. Underbart! Fler sådana dagar vill jag ha!

Nu ska jag ta mig en dusch och sen vräka omkull mig på soffan och läsa alla tidningar jag köpt =)

Ha en fortsatt bra söndag.

// Lisa

Inga kommentarer: