torsdag 11 februari 2021

Sista viderkalla passet?????

 

I morse kom jag ut på ett pass redan 05:30
Jag ska köra basketspelare till och från Sandviken i kväll så det kommer inte hinnas med.
14 kalla grader var det men på nått underligt vis så går det ganska bra ändå om man bylsar på sig ett extra lager kläder.
Det ser ut som att kylan kommer vända lite nu så det kanske blir liiiite behagligare temperaturer.
I morse var det ett lager nysnö på vägarna så det blev lite pulsigt och då går det inte särskilt snabbt. Det gör det i och för sig inte annars heller.


I måndags "firade" jag 100 dagar med löpning varje dag. 
Förra veckan trodde jag på riktigt att jag inte skulle komma så långt. 
Det var verkligen tungt.
Tanken har vänt lite grann mot det positiva men jag är såååå trött på att springa efter samma vägar dag ut och dag in. 
Jag vill för löpningens skull få bort snön så jag får lite mer vägar och stigar att springa på.
Men samtidigt vill jag ha kvar snön, för nu är det verkligen vinter på riktigt.


Vi tog en skidtur med Molly i helgen och det var verkligen magiskt!
Så härligt väder och alldeles kritvitt.

Både Amanda och Molly är ute med kompisar i backen eller vid skridskoisen och det hör verkligen inte till vanligheten att de är ute av egen fri vilja.

Nu sätter jag 125 dagar som nästa mål.
Jag hoppas att jag håller ihop ett tag till. 😁

Inga kommentarer: