onsdag 3 februari 2021

Men ge mig våååååår!

 

Alltså...... nu är jag less på allt! Jag vill ha vår, bara vägar, tunna kläder och värme. Sol har vi börjat se lite mer av men det är ju kallt!
Den där euforin över att få ta en springtur varje dag försvann för några dagar sen.



Pannlampa i mörkret är inte längre mysigt......


Snövita vägar känns inte längre härligt.


Broddar på skorna i pulsig snö ger ingen skjuts i löpsteget.


Detssutom är det omöjligt att få tag på mogna bananer!
Det är tametusan gröna bananer överallt!
Bananerna på bilden ser ganska mogna ut men de var mer gröna i verkligheten.
3 mataffärer på 2 dagar och i den sista butiken fick jag till slut gå lös i "Varsågod alla barn"-korgen för att få en ätbarn banan med mig hem.

Nu är det motigt!
Ska försöka pallra mig till 100 löpdagar. 94 har jag skrapat ihop nu. 
Jag gör ett försök.

Inga kommentarer: