fredag 21 februari 2020

Sportlov.....

.....alldeles strax. Jajemän! Nu är det nedräkning. Ett hett efterlängtat sportlov är på intåg och SOM jag behöver det!
Lata dagar där jag bara kan göra det jag själv vill.
Firande av blivande fjortis och Stockholm ett par dagar med EM-kval i basket är det enda som är inbokat.


I dag ska jag försöka mig på ett lite längre pass trots att det är fredag. Brukar göra dem lördag eller söndag men idag ska det blir 6 grader och sol och jag slutar tidigt. Då måste jag passa på.
Förra helgens miltur var vidrig med blåst och regn rätt i trynet.

Jag har tänkt ge mig på en ny runda som jag inte riktigt vet längden på. Mattias säger 1,2 mil. Jag tror att den är längre. Det känns som att sträckan är svinlång.
Vi får se hur det känns på eftermiddagen..... Det bästa vore kanske att testa sträckan med bil först. Annars kanske jag står där halvväg och är helt slut. 🙈

Men nu ska jag njuta "in i mål". Fredagar är sköna dagar med trevliga ämnen och halvklass på en lektion. Det känns lite som fredagsmys även på jobbet. Och idag känns det extra underbart eftersom lovet kommer.


Inga kommentarer: