tisdag 24 september 2019

Skor


Det sägs ju att det viktigaste för den som springer är skorna....
Kanske inte helt svårt att förstå.
Så det fick bli ett par nya.

Ett par Asics.

Mina gamla har hängt med länge nu och de har inte varit jättebekväma. De har klämt rejält över lilltårna. Det var inget jag märkte i början så det var liksom inte läge att lämna tillbaka dem.

Nu blev det ett par rejäla Asics. 
Asics känns rejälast. Vet inte om det är sant eller om det bara är jag som inbillar  mig. 
Men det har alltid känts bäst när jag har haft Asics. 
Har testat både Nike och Adidas men de känns på någe vis simplare.

Det fick bli ett par svarta så jag kan variera kläderna 😁
Viktigt det där. Eller egentligen inte men köper jag ett par färgglada rosa skor så kan jag ju omöjligt komma i en röd tröja.... 
Det är roligt att kunna variera kläderna och jag tycker om förgglatt. Men skorna får vara neutrala.
Träning blir alltid roligare med snygga kläder.


Inga kommentarer: