torsdag 20 oktober 2016

20 oktober

Torsdag igen och då känns det som helg nästan.
Den hektiska starten  på veckan börjar lugna ner sig och jag kan åka hem från jobbet och veta att jag kan vara hemma hela kvällen i lugn och ro. Jag kan laga mat som inte måste vara klar på en kvart.
Tjejerna ska på miniorerna och idag ska de åka buss hem därifrån. Det blir intressant och se om de hinner med den.....

Igår hade jag Zumba. Det är sååååå fasligt roligt! Det ger en sån endorfinkick att dansa med mina damer så den varar ända tills jag går och lägger mig.
Att se dem ge ALLT, se dem följa mig i mina steg, se deras leenden på läpparna, (eller allvarliga min pga koncentration) ger mig så sjukt mycket energi och glädje så det går nästan inte att beskriva.

Jag önskar så att jag hade funnit Zumban tidigare i mitt liv. Men det kan jag inte göra så mycket åt nu. Nu är kommande fråga hur länge jag kommer orka hålla på. Är ju inte lastgammal men ändå.... Fast å andra sidan så är det en gammal jobbarkompis till mamma som också är instruktör för SGA. Hon har garanterat passerat 60 så än jag ju tänkas ha några år kvar :-)

Vi får se vad det kan tänkas bli efter Bodypumputbildningen. Lite pirrigt blev det efter att jag pratat med Sanna som kör åt SGA nu. För att få sin licens måste man skicka in en film där man visar rörelser och övningar till ett par låtar....... Ööööhhhhh, det känns inte som någon rolig grej.

Ha  nu en bra torsdag!
Det ska jag!

Kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej kära svenska vänner
Jag lyckades få en kredit i synnerhet för en summa av $ 40.000 till Madame Mariana DAUBINE förhållandena är bra och läget för återbetalning. Detta är verkligen allvarligt räntan är 03%. Om du behöver också en kredit, det vueillez kontakt genom att skicka meddelande på sin e-postadress så att hon kan hjälpa dig. Här är hans e-postadress: marianadaubine@gmail.com