onsdag 12 augusti 2015

Jobbdags

Då var det dags igen. Dags att jobba.
Fattar inte hur det ska gå till. 
Sååååå mycket nytt och mitt huvud kommer vara fullt efter den här dagen. Samtidigt vet jag att det kommer gå fint, bara första dagen har kommit igång.

Det svåraste blir att få igång hjärnkontoret. Jag har verkligen inte överbelastat den delen av kroppen i sommar....

Mitt bloggande hamnade sist ner på priolistan. Har knappt haft igång datorn under sommaren.
Ska försöka komma igång igen.
Den där dokumentationen av kosten hamnade lite på sidan av ;0)
Nu är det bara att köra igen!


Trots skitväder stora delar av sommaren har vi haft det riktigt, riktigt bra! Men jag återkommer om det.

Nu ska kaffet sväljas ner. Fick en lugn start på arbetsveckan. Barnen sover hos farmor och farfar för att slippa gå upp tidigt. De ska vara med dem idag eftersom vi inte har fritidsplats förrän från nästa onsdag.

Ha det gött!

Inga kommentarer: