onsdag 1 december 2010

Hemma idag oxå

Trodde vi skulle kunna komma iväg till jobb och dagis idag men tji. Molly har haft en jättejobbig natt så vi stannar hemma idag oxå. I morgon är jag ledig som kompensation för inläsning till kursen och jag skulle verkligen behöva lägga tid på examinationsuppgiften. Men materialet till den uppgiften måste jag samla i klassrummet, så då kan jag inte jobba med den.....
Förhoppningsvis kan Mattias vara ledig i morgon så vi kan hitta på nå kul med brudarna, om de är friska....

Det var då väldigt typiskt, i vanliga fall vaknar ungarna före 7. Idag, när jag var tvungen att gå upp och sjukanmäla och skriva ihop jobb till vikarien då sover de minsann. Visserligen skönt för dem men jag hade oxå velat sova länge. Tänk om vi vetat i går att vi skulle vara hemma......

Vi får la se vad dagen bjuder på - Hello Kitty-memory eller Nalle Puh-memory =) Blev lite sugen på Uno, kanske får fräsa fram till affärn och köpa ett.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: