måndag 25 september 2017

Får la va nöjd!

Jag tror på riktigt att jag är på G igen!
Hittills har det gått enligt plan.

Maten har funkat klockrent. På helgerna blir det alltid mer mat men det är ändå rätt mat jag äter.
Det har kommit en ny Bodypumprelease så nu har jag inget val.


Det är bara att nöta på och som tur är så gillar jag musiken den här gången. Förra releasen jag nötte in var lite "trölig".

I fredags och lördags nötte jag länge, länge men med lätta vikter.
I går kom träningsvärken från helvetet! Planen var att nöta även då men det gick inte.
Trots att jag hade så lätta vikter båda dagarna så blev det en rejäl belastning för musklerna med så många repetitioner.....

Idag är det dock bara att gå till attack igen. Tänkte att jag skulle ta en tur till gymmet när Molly är på basketträning.

Kommande veckas träningsplan ser ut så här:
Måndag - Bodypump
Tisdag - powerwalk
Onsdag - Zumba
Torsdag - Bodypump
Fredag - Bodypump
Lördag och söndag - nått pass Bodypump bör jag få till och gärna en powerwalk.

Jag mår så mycket bättre när jag rör på mig!

I går hann jag inte med något riktigt träningspass men for runt som en skottspole hela dagen. Huset fullt med barn, bastustädning, röj där hemma och dammsugning i gymnastikhallen som Amanda och hennes trupp tränar i.
En liten halvtimmes promenad hann jag med i mina gamla barndomskvarter medan Amanda och tjejerna tränade men det var inte direkt rinnande svett som kom ut ur svettkörtlarna 😊

Nu ska jag ta och peta i mig min lunch!

Ha en bra dag!

                                                      Kram från Lisa
  

Inga kommentarer: