onsdag 2 november 2016

Leeeeeedig!

5 fantastiska dagar framför mig!
Startade upp dagen med att bli osams med ett barn..... Störde visst när hon skulle spela in en "Musicaly". Oooops!

Sitter och lyssnar på ny musik från ZIN. Det börjar bli dags att sätta ihop musik och steg till vårens pass.
Jag trivs väldans bra med den här höstens kombination av låtar så jag vet inte hur jag ska få ihop ett pass som slår det.
Det är lite jobb innan man får ihop ett pass som känns 100% bra.

Idag ligger det ett tunt lager snö här hemma. På framsidan av huset där vi inte har så många träd är lagret tjockare. Liiite mysigt var det allt att komma upp i morse men det känns samtidigt lite onödigt med snö eftersom det knappast kommer ligga kvar.


Njuter lite extra av uterummet idag. Vi stänger av värmen idag eller i morgon så då kryper vi in i grottan. Det brukar vara ganska mysigt i början men sen längtar jag ut igen.
Vi har inte ätit i köket sedan februari......

Idag planerar vi husvagnsröjning, shopping och Zumba. 
Det blir fint hä!

Ha en bra onsdag i snön (om ni har snö förstås)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej kära svenska vänner
Jag lyckades få en kredit i synnerhet för en summa av $ 40.000 till Madame Mariana DAUBINE förhållandena är bra och läget för återbetalning. Detta är verkligen allvarligt räntan är 03%. Om du behöver också en kredit, det vueillez kontakt genom att skicka meddelande på sin e-postadress så att hon kan hjälpa dig. Här är hans e-postadress: marianadaubine@gmail.com