torsdag 22 april 2010

5 km avklarade!

Igår tog jag mig en joggingtur och jag gav mig f-n på att fixa 5 km och det gjorde jag. Har ju sprungit efter ett schema där man ökar på lite varje gång man springer. Jag har känt att det gått så långsamt men tidsökningen och snart är det ju dags för Vårruset så jag ville testa vad jag kan och det gick ju bra. Tack och lov!
Blev lite orolig att Cypernresan skulle göra så att jag kommer efter och att jag inte skulle hinna komma iform till 17 maj då det är dags för Våris, men nu vet jag att jag kan. Förhoppningsvis får jag till nån löprunda där nere på Cypern oxå.

Idag har vi varit till Hedesunda på Kyrkis. Vi var typ 8-9 mammor och en pappa där idag och det är lite extra mysigt när man inte är så många.
Amanda och Molly trivs kanonbra där och jag kan sitta och jäsa med en kopp kaffe. Prima liv!!!!

Nu ska vi ha en slapp myseftermiddag. Vi får se om jag tar och städar av köket lite kanske. Men då måste orken komma först =)

Inga kommentarer: