söndag 15 september 2013

Ny jacka???

Jag är i stort behov av en ny skaljacka!
Det är det allra bästa plagget som finns - höst, vinter, vår och sommar. 
Min gamla Haglöfsjacka i storlek 44 är alldeles för stor och har hängt med i många år. Har använt den trots att den är stor som ett tält men jag älskar den. Nu börjar den bli lite sliten och modellen börjar kännas lite "ute". Det är dags för en ny. Måste inte ha just Haglöfs men jag vet att det är galet bra kvalité och jag har hittat en drös snygga modeller. 

De här tre är dock mina favoriter:

 Jag är ju svag för färg, blir glad av det och dessa två är himla snygga.

Hittade även den här, svart och med lite färgdetaljer! 
Kanske inte så dumt om det skulle vara så att jag ändrar mig och vill vara mer neutral =0)

Vi får se vilken det blir, OM det blir någon av dessa. Det börjar bli läge att inhandla en. Det verkar som att hösten kom på riktigt idag....


Inga kommentarer: