fredag 14 december 2012

Julshoppa????

Skulle verkligen behöva åka till stan, har en massa uträttningar. Men mina barn vill inte och det känns som att om jag ska släpa dit två brudar som inte är på humör så kan det bara bli kattskit av det hela.
Har lockat med att vi ska köpa julkläder till dem men Molly tycker att vi kan nöja oss med att åka till ICA i Färnebo....
Där kan vi väl i bästa fall få tag på ett par jultrosor eller julstrumpor..... Skulle behöva köpa något lite rejälare i julklädesväg =0)
Om jag hyr ut dem till mamma och pappa och jag åker själv på shopping så finns ju risken att jag handlar "fel" kläder till dem. Då måste vi ju iväg igen. Fast å andra sidan kommer det nog bli några svängar till stan innan jul.
Fick ett presentkort på "Köpis" i julklapp så det hade varit kul att köpa något själv också.

Det är så otroligt mysigt nu med all snö. Det blir verkligen julstämning. Och mer ska det tydligen bli i helgen. Ett tag tackade jag den kommande snön för det ledde till att jag skulle få åka till Högbo Kvarn och äta julbord med Mattias jobb.
Först var planen att de skulle till Stockholm, bo på hotell, spa och en massa rajraj UTAN respektive!!!! Men det blir antagligen snöröjning för flera av dem så det blåstes av. Istället blir det julbord och då skulle jag få följa med. TREVLIGT tyckte jag tills jag insåg att vi inte har någon barnvakt.... Får hitta på någe pysimys med brudarna istället.

Dags att ta tag i denna dag. Har hunnit med en hårklippning på förmiddagen, Mattias brorsa var hit med sin hårman och fick den avkapad =0)

Kram! 

Inga kommentarer: