lördag 8 december 2012

Julmarknad

Har varit och packat upp mina betonglyktor..... Det är julmarknad här i Gysinge idag och jag ska vara med. Känner mig skitnervös. Det kändes som att det bara var en massa seriösa "knallar" där. Och så jag.... bredvid fiskhandlaren.... :-)
Jag hade eget bord med mig men de hade ställt upp ett åt mig ändå. Världens största bord..... Blev orolig att jag inte ens skulle fylla upp bordet men det gick och jag har en hel del i lager i mina lådor. Lite hemma också som nästan brunnit färdigt och som jag kan ta till i värsta fall. Det kan dock vara så att jag får ta med mig allt hem också :-)
Ska vara med på Julmyset i Färnbo i morgon också så jag hoppas jag har lite kvar till dess. Hinner ju inte göra något nytt....

Har stressat som f#n den här veckan för att få till allt. En veckas sjukdom sinkade mig väldigt mycket men efter den här helgen hoppas jag att julfriden ska infinna sig.

I kväll ska vi dessutom hinna fira brorsan som fyller år. Det blir mysigt att åka hem till dem efter marknaden och slöa och fika. Det är sånt lugn och harmoni i deras hem. Trots två barn (fyra när vi gör entré) så är det lugnande där. Tror det är deras "varma" inredning.

Nu så, dags att åka tillbaka till "flottningen".

Kram Lisa

Inga kommentarer: