söndag 16 november 2014

Pyspunka.....

Ibland blir det lite pyspunka i livet. Så är det nu.
Har haft lite för bra flyt med det mesta ett tag nu så det är väl dags att få känna på lite av det jobbiga igen.....
Luften gick ur mig idag på förmiddagen och det känns som att det blir en hel del uppförsbacke nu.
Men livet har lärt mig att det kommer bättre tider igen. Livet går upp och ner.....

Det har varit en ganska slapp dag.
Amanda hade översovande kompis här som stannade en stund in på förmiddagen. Sen sprang hon över till grannen och lekte med Edith som var hos sin mormor och hälsade på. Där blev hon kvar hela eftermiddagen.
Själv tog jag en långpromme (välbehövlig), Mattias rullskidtur och Molly film- och pysseldag.
Mot kvällningen samlade vi ihop oss och for till Gävle. Biltemauträttningar och utfodring på Mezopotamia.
Vi åt himmelskt god mat. Stinker numera vitlök ;0)
En mysig avslutning trots jobbig start.

Jag hoppas jag kommer få någon sömn men jag anar motsatsen.

Får satsa på bra mat, motion, struktur och goda samtal nu framöver. Då ska jag nog ta mig ur den här svackan.

Kram på er!

Inga kommentarer: