onsdag 16 februari 2011

Dag 8: Motion tidigare i livet

Jag har aldrig varit någon direkt sportmänniska. I perioder av mitt liv har jag testat olika idrotter: simning, löpning, fotboll, innebandy..... Däremellan har jag gått på aerobic, stepup osv. Framförallt innebandyn var en passion för mig när jag gick på gymnasiet. Tyvärr rann det ut i sanden för det blev alldeles för jobbigt att sitta och pendla mellan Färnbo och Sandviken. Så jag slutade efter ett tag. Tyvärr. Jag önskar att det kunde finnas ett gäng här i Färnbo man kunde spela med men det känns inte som det är läge att fråga brandmännen om man får vara med dem=)

Under mina tidigare ViktVäktarperioder har det framförallt varit promenader som varit min motionsform, den fungerade bra. Jag gick ju ner i vikt, det var huvudsaken....

Inga kommentarer: